11.02.2011

Besøkstur til Calgary

Fredag 4. februar var starten på ei hektisk og spennede uke. Vi skulle finne hus og skole for de kommende årene... Været var ikke spesielt bra og calgarierne er ikke de største brukerne av vinterdekk. Sikkert fordi "vinterhalvåret" består av alle fire årstidene.

Gro sin 45 års dag ble feiret under oppholdet på BLINK

Etter flere husbesøk - fant vi tid til å besøke et kjøpesenter hvor de hadde en fantastisk utstilling av "kaker". Vi smakte ikke - så vi vet ikke om de var/er spiselige.....

Calgary tower - imponerende!!!!

Kristine på dei opp i heisen til toppen

Anna uredd som altid, men alle de andre holdt behørig avstand. Kan nevne at det var brist i glasset.....



To flotte jenter som gleder seg veldig ti å flytte til Calgary.
Etter 10 innholdsrike dager reiste vi hjem med muntlig tilsagn om et hus i Ridau Park, som desverre ble solgt etter noen uker etterpå. Heldigvis hadde Statoil et midlertidig hjem til oss i nydelige Garrison Woods- slik at vi fortsatt kunne flytte over i april og jentene fikk lov å starte på Ridau Park skole - som var førstevalget vårt!!!!