En smak av Canada

15.07.2011

Fantastiske Assiniboine juli 2011
















































































































Lagt inn av Gro kl. 19:38 Ingen kommentarer:
Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Innlegg (Atom)

Smakebiter

  • ►  12 (4)
    • ►  mars 2012 (1)
    • ►  feb. 2012 (2)
    • ►  jan. 2012 (1)
  • ▼  11 (29)
    • ►  des. 2011 (12)
    • ►  nov. 2011 (1)
    • ►  okt. 2011 (3)
    • ►  sep. 2011 (2)
    • ►  aug. 2011 (3)
    • ▼  juli 2011 (1)
      • Fantastiske Assiniboine juli 2011
    • ►  juni 2011 (2)
    • ►  mai 2011 (2)
    • ►  apr. 2011 (1)
    • ►  mars 2011 (1)
    • ►  feb. 2011 (1)

En smak av Canada

Gro
Vi er en familie på 6! Martin (storebror som kommer på besøk), Kristine, Signe og Anna og 2 voksne (Gro og Geir) som skal bo i Calgary i noen år.
Vis hele profilen min

Bildevindu-tema. Drevet av Blogger.