| Signe, Anna og Kristine |
![]() |
| Kristine og Linus |
| Gro og Anna |
![]() |
| Geir og Anna |
| Geir og Linus |
| Gro og Linus etter tur i Nose Hill |
![]() |
| Julaften og nissen har akkurat vært på besøk |
![]() |
| Hjemmelaget pinnekjøtt på julaften |
![]() |
| En kar som var svært fornøyd med julegaven... Det tok han akkurat 10 min å drepe frosken...... |
![]() |
| 1. juledag og Signe sin 14-års dag. Masse pakker lå å ventet på henne. |
![]() |
| 1. juledagsbesøk av Marie og Karen |
![]() |
| Munter gjeng spiser 1. juledags middag sammen. |
![]() |
| Andre juledag i Confederatin park som kan vise frem et fantastisk lysshow i julehøytiden |
![]() |
| De tre vise menn |
![]() |
| Til og med god jul på norsk! |
![]() |
| Anna, Elin, Mari, Signe og Henrik nyter den fantastiske lyssettingen |
| Hyggelig romjuls-besøk av av Jon Steinar og Ingebjørg og deres fire gutter Stian, Eivind, Kristian og Hans. |
| Spisestua pyntet til jul |
![]() ![]() |
| Julenisse med bjeller |
![]() |
| Linus poserer passe villig med jule-kjærringa |
![]() |
| Norsk julepynt har fått hedersplass over mac-en |
| Montro om julenissen finner frem til oss i Calgary.... |
![]() |
| Julestemning..... |
| Wow... der gikk julekjærringa adundas..... |
![]() |
| I år invisterte vi i plast-juletre...... |
![]() |
| Vakkert ble det med norsk julepynt..... |
| Snart skal vi sette oss ned med julemat og bare kose oss...... |
![]() |
| God jul i stua!!!! |
| Calgary by night.... |
![]() |
| Kvelds cafe.... |
| Lykkelige småsøstre på cafe med storebror |
| Kan bli litt vel mye klenging.... |
| Min store kjærlighet........ |
| Pynting av hus |
| Kreativt |
![]() |
| Her legges det mye vekt på lyssetting.... |
| Lyssetting tas på fult alvor over here.... |
| Til og med heiekranene utstyres med lys og juletre.... |