En smak av Canada
30.03.2011
Utsikt fra huset i Harstad før vi drar til Calgary
De siste dagene hjemme har vært hektiske. Mye som skal pakkes ned og ordnes. Utrolig godt å kunne sette seg ned å nyte utsikten fra vårt kjære hjem i Harstad.
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)