En smak av Canada
30.03.2011
Utsikt fra huset i Harstad før vi drar til Calgary
De siste dagene hjemme har vært hektiske. Mye som skal pakkes ned og ordnes. Utrolig godt å kunne sette seg ned å nyte utsikten fra vårt kjære hjem i Harstad.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar