En smak av Canada

29.12.2011

Tur i Nose Hill

Signe, Anna og Kristine 

Kristine og Linus

Gro og Anna

Geir og Anna

Geir og Linus

Gro og Linus etter tur i Nose Hill

Lagt inn av Gro kl. 17:16

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Smakebiter

  • ►  12 (4)
    • ►  mars 2012 (1)
    • ►  feb. 2012 (2)
    • ►  jan. 2012 (1)
  • ▼  11 (29)
    • ▼  des. 2011 (12)
      • Tur i Nose Hill
      • Julestemning i Calgary 2011
      • Lille-julaften sammen med familien Bartnes:-)
      • Første jul i Calgary i 2nd Street
      • Et glimt av Calgary by Christmas 2011....
      • "Piano og synge-jenta" våres Signe
      • Krumkake baking i 2nd Street med Calgary-damer
      • 5. året med juleverksted - julebaking med May og Co
      • Indianer-jenta vår Anna:-)
      • Juleselskap hos May med Harstad damer!!!
      • Første skikkelig vintermorgen
      • Christmas party hos norsk-canadiske naboer
    • ►  nov. 2011 (1)
    • ►  okt. 2011 (3)
    • ►  sep. 2011 (2)
    • ►  aug. 2011 (3)
    • ►  juli 2011 (1)
    • ►  juni 2011 (2)
    • ►  mai 2011 (2)
    • ►  apr. 2011 (1)
    • ►  mars 2011 (1)
    • ►  feb. 2011 (1)

En smak av Canada

Gro
Vi er en familie på 6! Martin (storebror som kommer på besøk), Kristine, Signe og Anna og 2 voksne (Gro og Geir) som skal bo i Calgary i noen år.
Vis hele profilen min

Bildevindu-tema. Drevet av Blogger.