| Spisestua pyntet til jul |
![]() ![]() |
| Julenisse med bjeller |
![]() |
| Linus poserer passe villig med jule-kjærringa |
![]() |
| Norsk julepynt har fått hedersplass over mac-en |
| Montro om julenissen finner frem til oss i Calgary.... |
![]() |
| Julestemning..... |
| Wow... der gikk julekjærringa adundas..... |
![]() |
| I år invisterte vi i plast-juletre...... |
![]() |
| Vakkert ble det med norsk julepynt..... |
| Snart skal vi sette oss ned med julemat og bare kose oss...... |
![]() |
| God jul i stua!!!! |









Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar