Fjorårets snø - 2 km med skøytespor på Canmore Nordic center.
Skøyteføret var faktisk veldig bra
Anna på skøyteski for første gang
Hanne bakerst, Signe og Mari i teten på skøyteski
Andre mente at det var ennu tidlig for skisesong:-)
En haug med spreke norske ungdommer som brukte dagen å skøyteski
Anna nyter kvelden i bassenget
2 dager med skøytetrening begynner å hjelpe....
Signe er helt enig
Canmore Nordic center - vi kommer tilbake når det er litt mer snø:-)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar