13.11.2011

Skitrening i Canmore november 2011

 Fjorårets snø  - 2 km med skøytespor på Canmore Nordic center. 
 Skøyteføret var faktisk veldig bra
 Anna på skøyteski for første gang
 Hanne bakerst, Signe og Mari i teten på skøyteski
 Andre mente at det var ennu tidlig for skisesong:-)
 En haug med spreke norske ungdommer som brukte dagen å skøyteski
 Anna nyter kvelden i bassenget


 2 dager med skøytetrening begynner å hjelpe....
 Signe er helt enig
Canmore Nordic center - vi kommer tilbake når det er litt mer snø:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar